Visa utan melodi

Jag sitter ensam på sängen i mitt rum

Tårar rinner nedför min kind

Jag försöker skrika men jag förblir stum

Utanför hör jag en stilla vind

 

Tårar kan betyda väldigt mycket

Ilska, kanske glädje eller sorg

Jag orkar inte mer, pallar inte trycket

Muren är stängd till min borg

 

Jag vill få mina vingar och lätta från marken

Flyga över molnen mot solens strålar

Se på alla barnen som leker där i parken

 Alla änglar som på barnen leenden målar

 

Jag vill kunna andas utan att kvävas

Jag vill kunna se utan att bli blind

Jag vill att ingenting ska av mig krävas

Jag vill bli ett med himmelens vind


Kommentarer
Postat av: Skea

Det finns ingen som förtjänar att må som du gör,

och främst inte du



Du, som är den mest omtänksamma, fina och mest generösa människa jag känner.

Du förtjänar inte detta.

Du ska inte behöva bära all denna tyngd ensam.



Jag kan bära dina tyngder.

2010-06-16 @ 14:37:37
URL: http://miniskea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0