Nu vill jag sjunga dig milda sånger...

Nu vill jag sjunga dig milda sånger
Få dig att tryggt somna in
Ge dig mitt hjärta, så du hör dess slag
Ge dig mina lungor så du hör dess andetag

Nu vill jag sjunga dig milda sånger
Få dig att slippa vara rädd
Ge dig min hand så du kan nypa den
Ge dig min hud så du blir varm igen

Nu vill jag sjunga dig milda sånger
Få dig att finna frid
Ge dig mina tårar så du inte torkar ut
Ge dig mitt blod så att ditt liv inte tar slut

Nu vill jag sjunga dig milda sånger
Få dig att gå mot ljuset
Ge dig mitt hopp, min kärlek och min tro
Ge dig vägen mot paradiset, ge dig en bro...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du skrivit denna själv eller är det från en låt? Hur som helst så var den hur fin som helst :)

2010-04-23 @ 22:36:29
URL: http://ettlivtankeandetag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0