I'll stand by you

Det är ingen hemlighet att jag mått väldigt dåligt under största delen av mitt liv, det har varit hårt, det är hårt, och det är något jag inte ens önskar min värsta fiende. Mitt problem har alltid varit att jag inte klarar av att öppna mig inför människor. Jag vill eller orkar inte för jag är rädd att inte bli accepterad, eller att släppa på min spärr så att tårarna kommer. Det är inte bra att hålla sina problem inne, och min största önskan är att alla runt omkring mig vågar öppna sig. Bara säga att de mår dåligt, inte mer än så. Jag lovar att jag finns där för att stötta. En axel att luta sig mot när det blir tungt.

Min familj, mina vänner, mitt lag, mina syskonbarn - ni är ALLT för mig. Jag vill inte att ni ska må dåligt någon av er, så jag kommer alltid vara här om ni vill prata, gråta eller kramas. Snälla, kom ihåg det.

Jag har sjungt in I'll stand by you till er - ta mig på orden:

(lite svajígt, jag vet) (lyrics under klippet)



Oh, why you look so sad?
Tears are in your eyes
Come on and come to me now
Don't be ashamed to cry
Let me see you through
'Cause I've seen the dark side, too

When the night falls on you
You don't know what to do
Nothing you confess
Could make me love you less

I'll stand by you
I'll stand by you
Won't let nobody hurt you
I'll stand by you

So, if you're mad, get mad!
Don't hold it all inside
Come on and talk to me now
And hey, what you got to hide
I get angry, too
I'm a lot like you

When you're standing at the crossroads
Don't know which path to choose
Let me come along
'Cause even if you're wrong

I'll stand by you
I'll stand by you
Won't let nobody hurt you
I'll stand by you
Take me in into your darkest hour
And I'll never desert you
I'll stand by you

Kommentarer
Postat av: erika

<3

2009-09-21 @ 11:04:26
URL: http://erikabloggar.devote.se
Postat av: sara

Du är underbar petra, saknar dig massor. och duvet att du ALLTID kan ringa, smsa eller komma hit om du behöver prata. jag finns här om du vill öppna dig, jag skulle aldrig tycka att du är dum eller inte acceptera det du känner.Finns här no matter what. vad det än är så står jag bakom dig, lämnar dig aldrig. Im just a call from where you are. <3

2009-09-22 @ 16:02:22
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så duktig du är

2009-10-02 @ 21:15:05
Postat av: Jenny

Är det du som sjunger? Du är jätteduktig isf :)

2009-11-09 @ 19:40:16
Postat av: bakomskalet

Jo, det är jag som sjunger.. Tack:)

2009-11-12 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0