dfghjklö

Åååh vad jag är less på att bo hemma. Jag hoppas verkligen att  jag får den där lägenheten. Jag vill vara själv, helt ensam. Jag känner mig ensam, varför inte vara det fullt ut?
 
Jag är less på denna jävliga känsla som aldrig går ur kroppen, med lite tur kanske det blir bättre om jag får ett helt nytt liv. Ett liv helt ensam, med min katt som jag förhoppningsvis kan köpa.

Få gråta när jag vill, inga sura miner när jag inte orkar städa eller göra något under dagen, få vara ifred. Inte träffa en endaste människa på hela dagen. Ingen som behöver bry sig om mig... Eftersom att aldrig någon gjort det så kommer det inte kännas lika jobbigt att ingen gör det om det inte finns någon runt omkring som jag märker inte gör det. Det är jobbigt när man mår så dåligt att man inte orkar längre, men ingen förstår. Ingen ser. Ibland får man kommentaren: Men det syns att det är bättre nu... FAN vad jobbigt det är när de säger att det ser ut om att jag mår bättre när jag bara vill slita sönder hela min kropp. Då vet jag att den är tillbaka. MASKEN..

Klart att det är bättre än när det var som värst, men det är låångt ifrån bra.. Jobbigt att ingen förstår det. Ingen förstår att bara för att jag ser ut och är gladare än förut är jag inte GLAD. Jag mår inte bra, jag vet inte vad jag ska göra för att få människor att förstå det. Ingen i min familj förstår, och det är det viktigaste för mig...


Nä... Jag längtar bort härifrån...

jpå

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kan faktiskt hjälpa att flytta hemifrån, till en egen lägenhet. Jag har aldrig känt mig så ensam som när jag bodde hemma eller tillsammans med någon. Det är svårt att förklara, men det är jobbigare att vara ensam när möjligheten finns att inte vara det. Man känner sig sjukt ensam trots att ens syskon eller någon annan är hemma, betydligt mer ensam än när man är helt själv i sin lägenhet. Sjukt och svårt att förklara..

2009-03-10 @ 15:35:03
URL: http://mongoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

........

2009-03-10 @ 20:35:46
Postat av: sara

Du lär inte vara ensammen när du flyttar hemmifrån, för jag lär vara där med dig hela tiden! :) Och jag lär hjälpa dig om du behöver hjälp eller inte orkar. Hoppas du får lägenheten. <3

2009-03-11 @ 11:43:50
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Sara

Svarar här från det du skrev eftersom den andra bloggen laggade för mkt :P Jag skriver inloggningsnamn & lösen där det står E-postadress, som inte syns för andra! Så är bara gå in på bloggen och kolla där. ;*

2009-03-14 @ 12:11:03
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Isso

Jag kommer att finnas där om du vill. Jag kan komma då/om du vill<3

2009-03-29 @ 17:24:28
URL: http://issopisso.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0