Befria mig, snälla!

Ligger här i mörkret
Det enda som hörs är tårarna som dunsar ner på kudden

Mörkret sluter sig kring mig som ett rep
Jag ligger fastspänd¨
Kan inte röra mig

Hjärtat dunkar hårt
Lungorna krymper
Det är tungt att andas

Jag blundar hårt
Kan inget se, tårarna förblindar mig
Vill inte se mörkret
Har nog mycket mörker inom mig

Kroppen bränner
Ögonen svider

Jag vill verkligen sova
Jag vill få vila
Men i mitt liv får man aldrig vila
Aldrig komma bort från smärtan
Varken när jag är vaken eller sover

Smärtan och jag är ett
Men jag vill skilja mig
Snälla hjälp mig att separera
Skriv på skiljsmässopapprena

Snälla du!
Jag vill inte leva i smärta längre
jag vill bli fri.

Snälla, befria mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0