Vitaminkurs

Har nyss varit hos min terapeut och pratat lite. Det gick rätt bra! Vi pratade mest om hur det varit och så. Att jag sovit dåligt, haft mycket ångest och mått illa. Men trots allt det har vi kommit fram till att saker ändå går framåt. Skönt!

I slutet av mars ska jag börja på en sk vitaminkurs. Det är en kurs för folk som varit långtidssjukskrivna. Känns som att det bara kommer vara jag och en massa gamlingar, för det är nog inte så jättemånga unga som hunnit vara långtidssjukskrivna. Men det ska bli roligt, är typ som lite skola. Lite olika ämnen och så. Skönt att komma igång att göra någonting.

Tack Sara.A för att du gjort om min blogg. Den blev jättefin! Jag är tårögd för att den blev så mycket bättre än jag kunde tro. SÅ himla fin, och så perfekt! Du visste precis hur jag ville ha det;) TACK


Till mina vänner:

De är där när tårarna inte slutar rinna
De är där när du bara vill försvinna
De ger dig sitt hjärta när ditt slutar slå
De stannar istället för att vända och gå

De delar ditt skratt såsom din oro
Över det stormiga vattnet bygger de en bro
De hjälper dig simma om du ramlar i
De hjälper dig istället för att bara stå bredvid

När vägen är lång och du bara vill dö
När tårarna blivit till en jättestor sjö
När livet tar dina sista krafter
När allting känns som stora laster

De berättar för mig att himlen förevigt är blå,
För mina vänner kan jag ALLTID lita på!



 


Kommentarer
Postat av: sara

Sv: Åh, vad glad jag blir att du blev nöjd! :) Jag blev också nöjd måste jag erkänna ;P Vi syns på träningen snart sötis. <3

2009-01-13 @ 17:46:36
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, vilken underbart fin dikt petra! Har du skrivit den själv? Älskar dig vännen!

2009-01-13 @ 17:48:52
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Jag sprang på din blogg och ville bara önska dig lycka till med vitaminkursen. Jag tror att om man varit sjukskriven länge är vilken typ av regelbunden sysselsättning som helst ett bra sätt att försöka "komma igång lite". Hursomhelst, ta hand om dig! /LIV

2009-01-13 @ 21:39:37
URL: http://livetsvatten.blogg.se/
Postat av: Liv

Hej. Jag sprang på din blogg och ville bara önska dig lycka till med vitaminkursen. Jag tror att om man varit sjukskriven länge är vilken typ av regelbunden sysselsättning som helst ett bra sätt att försöka "komma igång lite". Hursomhelst, ta hand om dig! /LIV

2009-01-13 @ 21:40:58
URL: http://livetsvatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0