Varför kan jag inte sova??!

Happ, så var man vaken igen, när man egentingen borde sova. Steg upp klockan 05.00 för att jag inte kunde sova. Jag somnade faktiskt bra igår, men vaknade lika fort och sedan har jag sovit då och då, men det känns som att jag varit vaken hela tiden. Konsigt att man kan känna sig vaken även när man sover. Då blir iallafall inte jag utvilad!

Det är konstiga känslor som känns när man ligger vaken såhär. Vet inte ens vad jag känner, bara att jag inte tycker om det. Det är inte speciellt tankarna som kommer, det är ett visst obehag mest. Att jag inte kan somna även om jag är helt utmattad. Får typ ett psykbryt!

Att vi ska fara utomlands tror jag kommer vara riktigt bra för mig. Det kunde inte komma lägligare! Vissa av de problem jag har nu kommer kunna bli bättre av denna resa:

*Har fått väldigt ont i mina leder - särskilt knäna.
 Värmen mjukar upp lederna och gör dem bättre. Jag har t.ex. mycket bättre i lederna när det är sommar än när det är vinter.

*Sover fruktansvärt dåligt:
 Kan vara bra att komma till värmen, slappna av, byta miljö + att man hittar på mycket olika när man är utomlands vilket gör att man sover bättre på natten

*
Min nedstämdhet står lite och stampar känns det som, jag är som i ett fängelse. Känner mig instängd. :
Väldigt bra  med miljöombyte

Finns ännu fler, men min dator har slut batterier nu, måste gå!

Ha en jättebra dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0