Ullvingemys i morgon=)

Älskar och längtar till de dagar då vi har ullvingemys. Mina bästaste älstaste vänner som jag alldeles för sällan träffar myser ihop oss i soffan, tittar på pinhead och snackar strunt. LOVE IT

Kompisar sedan vi var små
När himlen var blå och när himlen var grå
Köttnisse, ullvingar, husbåtsligan me
och kattarkojan som ingen fick se

Vi blev äldre och sågs ej lika ofta
Men ibland kommer jag i äckliga gubbshorts och en kofta
Älskar att ni alltid finns kvar
Även om jag har mina jobbiga dar

Ni är vänner som inte ger upp
Ni är vänner som finns kvar
Vi kommer alltid vara vår lilla grupp
Och jag kommer älska er i alla mina dar

Puss på er Linda och Maln, vi ses i morgon och då ska vi ha det GÖTT;)


Kommentarer
Postat av: Linda B

Bra dikt där Petra ;P Vi kommer att älska dig i alla våra dar med (jag tar min friheten att föra Malns talan på den punkten) Ses imorrn det ska bli kul!!

2009-01-30 @ 22:16:05
Postat av: Linda B

Bra dikt där Petra ;P Vi kommer att älska dig i alla våra dar med (jag tar min friheten att föra Malns talan på den punkten) Ses imorrn det ska bli kul!!

2009-01-30 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0