tystnaden skriker, det gör ont.

Sitter hemma alldeles ensam. Det kan vara skönt ibland., Bara ta allting som det kommer, göra saker i min takt. Idag har jag tillexempel städat bilen och gjort om lite i Elliotts akvarium. Så idag har det varit rätt skönt faktiskt. Men om jag är ensam på natten skriker det i mina öron.

Natten är värst, och ännu värre om jag sover ensam. Jag fattar inte att något så tyst kan låta så högt. Det är precis som att det är ett tjutande ljud som bara blir högre och högre tills jag inte står ut längre. Men det finns inget sätt att få bort det! Det är tystnaden man får leva med, tystnaden och ensamheten...


Kommentarer
Postat av: BeLu

Din farmor brukade säga "De är alltid mörkast före gryningen" Kämpa på Petra, du fixar de. Kram

2009-01-12 @ 21:19:29
Postat av: Saris

Hoppas du blev nöjd med bloggen! :)

Pusslove <3

2009-01-12 @ 23:02:19
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin måne och vilken fin blogg du har/mam

2009-01-13 @ 18:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0