Sommar, sol och haftig pool

Hola!

Sitter inne pa hotellet och noter dator.. Da kanske ni tanker att det maste vara mulet om jag sitter inne, men inte!! Tvart om egentligen, behover bara lite skugga ett tag;)

Vadret har vart helt underbart i veckan, men igar var det mulet hela dagen. Lite synd, men ganska skont, annars ar det lite for varmt tycker jag;)

Ligger mest vid poolen, det finns en tempererad pool, en saltvattenspool, en jacuzzi och en barnpool. Det ar myyys.

Har dock itne blivit na brun:/ Brunare an nar jag for, men inte alls sa brun som man brukar vara nar man varit utomlands, men jag for inte for att bli brun, utan for att bara mysa och koppla av, och det gor jag ocksa... Saknar dock alla dar hemma sjukt mycket. och saknar att trana som bara sjutton!!!:P

Nu ska jag ga och sola lite mer, vill ni lasa mer ingaende om resan ga in pa http://pivii.devote.se

Kram pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0