Skalets ständiga leende

Det ni ser är ett leende
Det som döljs inom mig är ett krig
Ett krig mot mig själv
Ett krig mot skalet


Mitt inre vill visa sig
Det ropar efter hjälp
Det försöker riva sönder skalet
Men skalet är så mycket starkare


Mitt inre river, det klöser och biter
Det skär med sinna vassa klor och försöker äta upp mig inifrån
Om jag bara kunde sluta le, om jag kunde visa vad jag känner
Men skalet är fortfarande för starkt


Min ångest inom mig brinner
Blodet kokar och hjärtat håller på att explodera
Mitt psyke orkar inte mer, snart bräns jag levande
Men skalet är brandsäkert


Nu faller jag ihop, mitt inre äter upp mina sista livskrafter
Det är noga med att skrapa upp varenda liten gnutta av liv
Nu är jag borta för alltid och plågan är slut

Leendet är fortfarande kvar på mina läppar
Men nu är det äkta, nu är jag fri


Kommentarer
Postat av: sara

Med mig kan du Alltid prata med! Vilken tid på dygnet som helst, så finns jag här. Det tär att se dig må såhär, önskar att du fick må bra. =/

Och tar du dig igenom skalet, så finns jag här och jag kommer inte försvinna. <3

2009-01-15 @ 13:37:04
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0