Sitter här...

... vet inte riktigt vad jag ska skriva. Är en riktigt kass dag. Har så himla ont i huvvet så jag kan inte fara och träna heller, det som är det roligaste som finns! Hatar att jag klagar så mycket, men jag måste skriva av mig. Blir jag jobbig så behöver ni inte läsa;)

Ibland vill livet bara inte fungera, varenda litet ord som känns som en motgång, som skulle vara en "baggis" för många, förgör mig. Jag vill bara gråta, bara slita av mig håret och hoppas att känslan försvinner tillsammans med hårrötterna. Finns inte heller något mer än det jag redan gör att göra. Jag tar min medicin, jag försöker att inte ha för mycket på G för att jag vet att jag inte orkar och jag går på vanlig terapi och bildterapi, men ändå känner jag mig såhär.. Jag är så LESS!!!

Skriv något roligt så jag får skratta... snälla?!:)

kram på er

Såhär känner jag mig idag:

Haha, det är jag på en bild som jag gjort om;)

Kommentarer
Postat av: sara

Sv: Tack snygging. :) Men vilken superfin bild på dig ;) hehe, kommer du på träningen? <3

2009-01-15 @ 18:29:59
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: sara

ahaa :/ nu läste jag att du inte skulle komma :( krya på dig vännen!

2009-01-15 @ 18:30:52
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Anna

var less petra! var less och gnäll över livet om det är jobbigt med dig, det är inget fel i det. jag gnäller högt över småsaker, och att få dom småsakerna ur mig är faktiskt jävligt skönt. är så skönt att få dom ur sig istället för att gå och spara på dom, för dom känns så mycket tyngre än någon frisk människa kan förstå. sen kan det ha med årstiden att göra oxå.. jag tror att Alla är less och omotiverade nu. prova ljusterapi kanske? jag har hört att det är bra, har dock aldrig provat själv :)

2009-01-15 @ 23:17:33
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0