orkar inte...

Igår steg jag upp 05.00, inatt sov jag nästan ingenting och vaknade för dagen 05.30, Jag har ont i rygg, knän och handleder, mina bromsar i bilen slutade fungera så jag hamnade i chock för en stund, mina ögonlock är så tunga så jag skulle bara kunna lägga mig ner på golvet och somna, jag har massor att göra inför resan i morgon och jag hinner inte andas...

...  Jag hatar det här!! Inte det att jag ska resa, för det ser jag framemot, men just det att jag inte orkar.¨
 
Jag orkar inte fara på träningen ikväll, jag orkar inte fara på fotograferingen som jag lovat, men tänker göra det iallafall. Det är så himla dålig stil av mig ens att fundera på att inte fara. Men grejen är den att jag verkligen inte orkar, och då är det inte "jag ids inte", utan jag orkar fysiskt och psykiskt inte. Jag har tungt att andas hela tiden kallas ångest och stressen bara rinner över mig. Det värsta är ändå att jag inte sover på nätterna även om jag försöker. Det är därför min kropp inte orkar hänga med.

Jag orkar verkligen inte.. hur f*n ska jag göra??


Kommentarer
Postat av: Saris

Önskar det fanns något man kunde göra, eller något man kunde säga för att få allt bättre. =/ Men du ska Aldrig tvinga dig om du känner att du verkligen inte orkar. Tänk på ditt eget bästa! Hoppas utomlands resan blir bra :) Men du vet Petra, känner du att du vill prata av dig, gråta eller allt om hur du känner inombords, Så finns jag här. Always! <3

2009-01-21 @ 02:01:44
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0