Ögonlocken är tunga

Har typ inte kunnat sova på flera nätter. I morse steg jag upp klockan 5, inte sådär jätteroligt, men ligger jag kvar blir det bara mer jobbiga tankar. Jag gick och la mig i TV-rummet och såg på TV och skrev lite på datorn. Somnade kring tio och sov till tolv, det var iallafall skönt.

Snart ska vi på bio och sedan ska jag träna Cheerleading. Det blir roligt för jag har inte tränat på väldigt länge. Har mått så illa. Mår fortfarande illa, och jag börjar ana att det är ångesten som gör det. Nu orkar jag inte bry mig om det längre, för nu ska jag träna. Jag älskar cheerleadingen, det är mitt liv!! Snälla, dumma depp, gör inte så att jag inte orkar göra det jag mest av allt älskar!
 
Mina ögonlock orkar knappt hålla sig uppe, men när jag lägger mig i sängen på kvällen kan jag ändå inte sova. Fattar det inte!!! Hoppas jag kan hålla mig vaken på bion iallafall.

Nu ska jag ta på mig mina träningskläder och överdragsdress, sedan blir det bege sig.

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0