Nytt hår, nytt klimat;D

Godmorgon!
Jag är helt groggy av provanet som jag tar. Har knappt sovit på flera nätter, så när jag igår var superdupermega-trött och tog min propavan och min insomningstablett sov jag FÖR hårt, det är också jobbigt...

Om en timma skjustar pappa mig till stan, för då ska jag vara hårmodell åt mia och sedan hämtar pappa upp mig kring tio över tolv, då far vi till polishuset i luleå och fixar Erikas pass, sedan far vi till flygplatsen och sen bär det iväg... Nästa stopp: GRAN CANARIA:D


Kommentarer
Postat av: sara

Sv: Allt för dig :) <3

2009-01-21 @ 12:52:19
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Becca

men gu va kul=)

saknar dig

Kram

2009-01-24 @ 09:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0