My body is sick....

huga, vad jag inte är frisk känner jag. Hela kroppen är öm, och halsen svullen. Huvudet är tungt och jag kan inte riktigt vakna ordentligt.. Jobbigt, med tanke på att jag verkligen måste städa idag. Fy bubbelen vad vad jobbigt. Men det måste liksom göras...

Det var roligt att träna igår. Vi var dock bara fyra stycken som aktivt tränade, men det var roligt iallafall. Tränade mest A-hopp och sådant. Det var ett tag sen så det var bara roligt att komma igång med:)

Nu måste jag försöka vakna.

Dagens sysslor som ska försöka orkas med är:

*Ta undan grejer i mitt rum
*Rengöra Elliotts Akvarium
*Damsuga
*Damtorka
*Träna sångläxa (om det går för min hals, vill säga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0