Morgon. Jag har fått sova inatt:)

Så sjukt skönt!
Jag har fått sova inatt, och det var verkligen behövligt! Jag hade sovit fortfarande om det inte skulle vara så att min lillasyster behöver skjuts till skolan varje måndag.

Jag kommer nog sova hos min storasyster och hennes dotter i veckan, så det blir inte så mycket bloggande, men kommer försöka blogga från mobilen:)

Enda stället jag riktigt känner att jag brukar må lite bättre på är faktiskt hos min syster. Då leker jag med hennes lilla solstråle. Hon är så härligt cool, och skrattar hela tiden.
 
Om det är något jag har märkt är att man ska våga njuta av de små stunderna när de onda känslorna släpper, våga ta in dem, och se det ljusa. För inte så länge sedan vågade jag inte vara lycklig, för det blev ALLTID så att när jag tyckte lyckan börjar le igen och jag erkände det, så kom det ett desto mörkare moln efter det. Som att allt har sitt pris. Men nu struntar jag i det. Jag försöker ha roligt, och blir glad om jag verkligen haft det.

Det är mitt tips till er, var inte rädda för att ha roligt eller för att vara lyckliga - det förtjänar ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0