Jag är en packåsna, packåsna, här kommer jag...

Jag packar alldeles för mycket alla gånger jag ska någonstans. Det är bara en vecka man ska vara borta, men jag har ju ingen aning om hur vädret är eller någonting, så jag vill ha med mig byxor, shorts, kjolar och tröjor i alla de längder..
Kan säga att alla var på mig igår om att jag packar alldeles för mycket och bla bla bla, men det är ju jag som ska bära så so??

Nu sitter jag och sätter över musik på min MP4, och mina knän värker så jag vet inte vad. Även om jag inte borde för värken, så kommer jag köra bilen och fara på träningen, jag vill se groupstunt jö;)

Idag när jag körde till sjukhuset slutade bromsarna fungera, jag trodde jag skulle dö.. Men plötsligt, några minuter senare fungerade dom igen. Konstigt:O


Jag kommer sakna julen, har inte plockat bort den än.. Men det hjälper att jag ska till värmen för sen kommer jag längta till sommaren;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0