I morgon far vi=)

Yes, i morgon är det dags. Då drar vi till Playa Del Cura i gran canaria. Längtar till att få komma iväg och byta miljö.

Inatt har jag inte sovit sådär jättebra, vaknade kring 05.30 kanske, hade ingen klocka, men jag hade legat vaken lääänge när min lillasysters väckarklocka ringde, så jag tippar på det.

Just där jag ligger just nu känns inte mina leder så hemska, känner egentligen bara av vänster axel, men när jag gick och hämtade datorn så kände jag att det fortfarande gör väldigt ont att gå med mitt vänstra knä. Hmm, vad är det för fel med min vänstersida egentligen?:P

Det jag gruvar mest för är faktiskt flygresan. För jag är ganska förberedd på att öronen, nacken och knäna kommer ge mig väldiga problem för att man sitter så statiskt. Men vill man ha kul får man lida pin;)

Ska se lite vakna med the voice nu:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0