Hemska mardrömmar

Inatt fick jag leva med mardrömmar igen. Och inte lite många heller. usch vad jag har vart jagad!!

I en dröm var jag Nalle Puh (låter inte läskigt, jag vet). Jag, Nasse, Tiger och Kanin var i någon sorts stad och blev jagade av en mördare. Nasse blev fångad, avskuren halsen, sedan var vi jagade resten av drömmen.

Nästa dröm (som var den läskigaste) var jag jagad av en våldtäcktsman. Hur länge som helst, och tillslut fick han tag på mig. Men då kom det en massa bilar och skulle rädda mig. Jag skulle sätta mig i den som stod längst fram. Alla körde iväg och jag skulle sätta mig, men på något sätt, vet inte hur, förstod jag att han också var en våldtäcktsman. Jag började springa, sådär jättesegt som man kan springa i drömmar. Fick springa ganska länge innan bilen kom ikapp och han slet in mig i bilen. Då vaknade jag.

Fy vad jag hatar nätter då jag bara sprungit och sprungit. Känner mig inte alls utvilad när jag vaknar då!

Tack för alla värmande kommentarer! De hjälper mig mer än ni kan tro=)



Kommentarer
Postat av: sara

ush,jag har också drömt mardrömmar inatt :(

2009-01-14 @ 12:48:49
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0