Hemma i sverige, dags att börja ett nytt liv!

Hej alla glada och ledsna,
¨
Igår landade vi på luleås flygplats och hamnade i kylan igen. Trött och lite mellankolisk..

Idag har jag sovit fram till halv elva, sedan steg jag upp. Dock tung i huvudet och ont i halsen. Men det ska jag skita i, för idag ska jag börja mitt nya liv!! Vi kan "leka" att min utomlandsresa var nyårsafton;)

Jag ska börja träna lite mer, typ göra något de dagar jag inte har träning.
 Städa mitt rum en gång i veckan, fredagar. ( har varit fruktansvärt dålig på det eftersom att jag inte har någon ork.)
 Bara äta godis på helgerna, men för mig innefattar en helg fredag, lördag. söndag (bara så ni vet). Inte äta godis istället för mat, som har hänt några gånger.
Helt enkelt börja ta hand om mig själv ordentligt.
Jag ska börja stretcha duktigt, så jag blir vigare, men inte pressa mina leder när de gör ont. Det blir bara värre.

Det är mycket att göra och hålla reda på, men jag ska verkligen försöka! Jag vill klara av att börja jobba igen snart!

Puss på er!!

Blä att man ska få en massa fräknar av solen, men det är inget jag kan göra någonting åt... Det är ju ändå jag, utan fräknar skulle det inte vara det:P

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så himla duktig petra! Jag hoppas att resan gjorde dig gott :)

2009-01-29 @ 14:22:46
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0