Haj-fobi... HATAR hajar!

De som känner mig vet att jag har världens Hajfobi. Jag är livrädd för hajar.
 Jag får sådan panik om jag råkar se någon på TV eller på någon bild. Mitt hjärta slår dubbelslag, hela kroppen strejkar och tårarna av rädsla vill komma på en gång.
 Kan inte förklara varför, det har bara alltid varit en rädsla hos mig. Men det blir värre och värre för varje år. När jag var mindre vågade jag se Hajen, deep blue sea och sådanna filmer. Jag var rädd, men inte FÖR rädd.
   Nu skulle det verkligen inte gå att se någon sådan film!!

Igår natt och inatt drömde jag om.. vad tror ni?... HAJAR. Helt sjukt vad jag drömde om dem. Jag blir aldrig biten i en dröm, jag blir bara jagad av dem. Inatt skulle jag simma i en jättelång, djup pool som låg alldeles bredvid ett hav FULLT med hajar. Jag menar verkligen fullt! Man såg fenor överallt.

Jag råkade bli fiende med en tjej som tänke djävlas med mig. När det var min tur att simma alla kilometer som poolen var lång, öppnade hon en sluss så att hajarna kunde ta sig in i poolen, så jag blev jagad av ett helt stim hajar. De simmade under, bredvid och bakom mig. Jag stressade och stressade, simmade och simmade ända tills jag vaknade. FY vad jobbigt!!!

(vet att det är tråkigt med inlägg utan bild, men jag vågar inte lägga upp någon hajbild:P)


Kommentarer
Postat av: sara

Sv: Jo älskar den låten! Den är så fin. Jo det gick bra på träningen förrutom att emelie stukade foten :/

2009-01-16 @ 12:09:08
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0