Fara till GranCanaria!!!!:):):):):):):):):):):):):):):):):):)):):):):):)

Trots att jag inte mår sådär jättebra just nu så har jag "fått" något som gör att jag har något att längta till. Något att se fram emot och något som kommer göra gott för mig:) Jag ska följa mamma och pappa utomlands:D

Måsta självklart betala själv, har sparat pengar, så det ska nog gå bra:D KOmmer inte ha kvar nå pengar sen, så det blir lite knapert men det är värt det. Jag behöver verkligen solen, när man mår dåligt är UV-ljuset jätteviktigt! Jag är lite ledsen att Erika inte kan följa pga. skolan, mamma och pappa är väl inte de ösigaste direkt, men från den ljusa sidan kanske vi kommer varandra närmare:)

Isåfall blir det nog i februari vi ska fara:) LOVELY!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0