Då fick man dåligt samvete då:/

Det blir resa på onsdag=) YEEY.. men ändå inte.. Jag mår så dåligt över att Erika inte kan följa.. Det känns som att det är mitt fel för att jag följer. Men det är det ju som ändå inte. ÅÅÅÅÅÅH hatar att ha dåligt samvete, men jag kan inte hjälpa det!

Nä, nu ska jag har kul där borta!!!:D

Erika - jag ska köpa något fint till dig, jag lovar:)
(Men det beror ju vad man deffinierar ordet fint) haha

- Och du, vi ska fara någon gång du och jag. Om ett år fyller du 18, och då kan inget stoppa oss:D

PUSS


Kommentarer
Postat av: erika

hahaaa, jag följer!!

2009-01-19 @ 19:56:17
Postat av: sara

Guud va fusk! vill också fara utomlands! :( Ha verkligen jätte kul där borta och slappna av och ta bort alla tankar :) Tänker på dig! Kommer sakna dig häär! Tomt utan dig på träningarna. Vila upp dig rejält nu så du orkar träningarna innan DM och DM! :)

Love you <3

2009-01-19 @ 20:25:31
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Liv

Ja du Petra, detta med att tro på sig själv är ju inte alltid så lätt. Men du får ha det underbart på din resa, miljöombyte är nog bra! Kram/Liv

2009-01-19 @ 20:57:24
URL: http://livetsvatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0