Bad Petra.... (behöver även lite hjälp med min sköldpadda)

Dum jag.. Har inte alls orkat göra allt som jag skulle, har ingen ork!! Känner mig inte alls frisk...

Det jag gjort är:

*Städat undan grejer i mitt rum
*Tränat sångläxa (så gott det gick. Det är en fruktansvärt svår låt och när man har ont i halsen är den ännu svårare)
tja.. det var det:/

Något jag dock MÅSTE göra idag är att städa Elliotts akvarium..

Jag har ett problem med henne, hon vägrar äta!!! Tycler det är jättejobbigt:S
Någon som har en sköldpadda som har något tips på vad jag ska ge henne att äta??


Kommentarer
Postat av: Anna

Försök känn dig glad över det du har gjort istället för att fokusera på det som du inte har gjort :)

2009-01-30 @ 19:49:39
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0